Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Berrin Akman
Berrin Akman
Prof. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın
47
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
101
47
Yayın
5
Hakemlik
101
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yazarlar:
Mine KOYUNCU ŞAHİN
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
27349
0
ATIF
5
FAVORİ
27349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Döneminde Düşünme Becerileri Reggio Emilia Yaklaşımı Ve High/Scope Programı
Yazarlar:
Fulya EZMECİ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17944
0
ATIF
4
FAVORİ
17944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Otizmli Çocukların Kaynaştırılması Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur YAZICI
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.284253
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29521
8
ATIF
3
FAVORİ
29521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Sınıflarındaki Bilim Eğitimi Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Berrin AKMAN
,
Merve GANGAL
, Servet KARDEŞ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1226
0
ATIF
1
FAVORİ
1226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gülşah GÜNŞEN
, Gülden UYANIK,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2389
8
ATIF
1
FAVORİ
2389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Mathematics Process in Home Environments of Preschool Children in the COVID-19 Pandemic: Views of Parents
Yazarlar:
Ensar YILDIZ
,
Ayşegül ÖĞÜTCEN
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1336919
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
113
0
FAVORİ
113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Self-Awareness Scale for Anti-Bias Education: A Reliability and Validity Study
Yazarlar:
Çağla BANKO-BAL
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1176533
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
279
0
FAVORİ
279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Sürecinde Okul Öncesi Ebeveynliği: Okul Öncesi Ebeveynlerinin ve Çocuklarının İhtiyaçları Nelerdir?
Yazarlar:
Şeymanur BATTAL
,
Çağla BANKO-BAL
,
Esma EROĞLU
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1079871
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
236
0
FAVORİ
236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Kerem AVCİ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1224695
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
352
0
FAVORİ
352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Etkinliklerinde İç ve Dış Mekân Kullanımına İlişkin Görüşleri ve Uygulamaları
Yazarlar:
Selda ATA DOĞAN
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1108799
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
1
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Profile of Turkish Pre-School Teachers
Yazarlar:
Dila Nur YAZICI
,
Berrin AKMAN
,
Mine DURMUŞOĞLU
,
Nuri DOĞAN
,
Haydar KARAMAN
,
Sümeyra SOYSAL
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.837772
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
674
0
FAVORİ
674
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Deneyimleri Bağlamında Duyarlı Sınıf Yönetimi Uygulamaları
Yazarlar:
Şeymanur BATTAL
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.1135750
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
841
0
FAVORİ
841
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Nilüfer KURU
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.893739
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
230
0
FAVORİ
230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Executive Function Skills of 5-Year-Old Children Receiving Pre-School Education According to Some Variables
Yazarlar:
Sibel KARABEKMEZ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1112099
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
805
0
FAVORİ
805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Becerileri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hilal KARAKUŞ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1026357
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine ve sınıf içi uygulamalarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Hilal KARAKUŞ
,
Berrin AKMAN
,
Mine DURMUŞOĞLU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.959036
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
753
1
FAVORİ
753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problems Encountered in The Education of Refugees in Turkey
Yazarlar:
Servet KARDEŞ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2346
0
FAVORİ
2346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Geometrik Şekil Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşegül ÖĞÜTCEN
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.928322
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2677
0
FAVORİ
2677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Okul Öncesi Matematik Programı”nın Öğretmen ve Ebeveyn Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Hilal KARAKUŞ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.821103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1863
0
FAVORİ
1863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Bakış Açılarıyla Okul Öncesi Eğitimde Kalite Unsurları: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Abdulhamit KARADEMİR
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.704925
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3246
0
FAVORİ
3246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemdeki İki Dilli Çocukların Ebeveynlerinin ve Öğretmenlerinin İki Dillilik ile İlgili Görüşleri
Yazarlar: Çağla BANKO BAL,
Merve KETENCİ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1596
0
FAVORİ
1596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin ve Kurum Yöneticilerinin Erken Müdahale Programlarına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Servet KARDEŞ,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.691590
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1815
0
FAVORİ
1815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANTİ AYRIMCI PROGRAMLARIN OKUL ÖNCESİ SINIFLARDA UYGULANMASININ AVANTAJ VE SINIRLILIKLARI
Yazarlar:
Uygar BAYRAKDAR
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.688532
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1710
0
FAVORİ
1710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmen adaylarının, öğretmenlerinin ve öğretim elemanlarının "öğretmenlik uygulaması" sürecinde yaşadıkları zorlukların incelenmesi
Yazarlar:
Esra AKGÜL
,
Fulya EZMECİ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.701585
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1718
0
FAVORİ
1718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Oyunlarındaki Akran Etkileşimleri Ve Ortaya Çıkan Sorunlarda Öğretmen Müdahalelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya EZMECİ
, Esra AKGÜL,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.543694
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3018
0
FAVORİ
3018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sciencestart!™ Destekli Bilim Eğitim Programının 60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine ve Bilimsel İnanca ve Yönelime Etkisi
Yazarlar:
Erhan ALABAY
,
S.sunay YILDIRIM DOĞRU
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
696
1
FAVORİ
696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Dönemindeki Çocuklarla İlgili Bilgi Paylaşımı Yapan Web Sayfalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Servet KARDEŞ
,
Berrin AKMAN
,
Necdet TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.643742
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1194
0
FAVORİ
1194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gülşah GÜNŞEN
, Gülden UYANIK,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2389
1
FAVORİ
2389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yazarlar:
Nilüfer KURU
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4287
0
FAVORİ
4287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet KARDEŞ,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar:
Berrin AKMAN
, İpek KARLIDAĞ, Zübeyde Zeynep ÖZEN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
1
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimden Lise Eğitimine Matematik-Müzik İlişkisini Ele Alan Ulusal Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Selda ATA DOĞAN
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1952
0
FAVORİ
1952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde İlişkiler ve İletişime Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Nurbanu PARPUCU
,
Aslı YILDIRIM POLAT
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.397174
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2043
1
FAVORİ
2043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Servet KARDEŞ
,
Berrin AKMAN
,
Dila Nur YAZICI
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5735
0
FAVORİ
5735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yazarlar:
Mine KOYUNCU ŞAHİN
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
27349
5
FAVORİ
27349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Dünya’nın Şekli ve Gece-Gündüz Kavramlarına Yönelik Zihinsel Modelleri
Yazarlar:
Sinem GÜÇHAN ÖZGÜL
,
Berrin AKMAN
,
Mesut SAÇKES
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.379293
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6799
0
FAVORİ
6799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Berrin AKMAN
,
Elif MERCAN UZUN
,
Dila Nur YAZICI
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305108
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6591
0
FAVORİ
6591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUKLARIN ÖDÜL VE CEZA ALGILARI İLE ÖĞRETMENLERİN DİSİPLİN HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hatice UYSAL
,
Şenay Özen ALTINKAYNAK
,
Necdet TAŞKIN
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.735
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17198
0
FAVORİ
17198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Otizmli Çocukların Kaynaştırılması Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur YAZICI
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.284253
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29521
3
FAVORİ
29521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Preschool Teachers’ Views on the Characteristics of Gifted Children
Yazarlar: Dila YAZICI,
Berrin AKMAN
, Servet KARDEŞ,
Elif MERCAN UZUN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1029
0
FAVORİ
1029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Yer Aldığı Reklamların Çocuklara ve Yetişkinlere Verilen Mesajlar, Roller ve Cinsiyete Yönelik Ayrımcılık Unsurları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya EZMECİ
, Esra Tuğba ÇOBAN SÖYLEMEZ,
Esra Akgül
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
DOI: 10.16878/gsuilet.324859
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12736
0
FAVORİ
12736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Quality In Preschool Education: The Views of Teachers and Assistant Teachers
Yazarlar:
Abdulhamit KARADEMİR
,
Mehmet Akif CİNGİ
,
Fatih DERELİ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2470
0
FAVORİ
2470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Sınıflarındaki Bilim Eğitimi Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Berrin AKMAN
,
Merve GANGAL
, Servet KARDEŞ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1226
1
FAVORİ
1226
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sınıfa Uyumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Hatice Uysal, Emine Hande Aydos,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5024
0
FAVORİ
5024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Yetkinlik ve Davranış Değerlendirme Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar: Hatice Uysal,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6684
0
FAVORİ
6684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hatice UYSAL
, Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK,
Necdet TAŞKIN
,
Berrin AKMAN
,
Fatma Çağlayan DİNÇER
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321403
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2537
0
FAVORİ
2537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Source of Inspiration for Attaining the Quality Standards in Early Childhood Education: QRIS (Quality Rating and Improvement System)
Yazarlar: Deborah Cassidy,
Berrin Akman
, Dilara Yaya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1446
0
FAVORİ
1446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yazarlar:
Seda ATA
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1617
0
FAVORİ
1617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Döneminde Düşünme Becerileri Reggio Emilia Yaklaşımı Ve High/Scope Programı
Yazarlar:
Fulya EZMECİ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17944
4
FAVORİ
17944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK
,
Şenay Altınkaynak
, H.Gözde Ertürk, H.gözde ERTÜRK KARA, Şadiye Can Gül
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.49876
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4534
1
FAVORİ
4534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinde Tükenmişlik Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Necdet Taşkın
, Zeynep Özden, Figen Çörtü
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1676
0
FAVORİ
1676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Korunmaya Muhtaç ve Ailesiyle Yaşayan 6 Yaş Çocuklarının Sosyal Becerilerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Berrin AKMAN
,
Hülya GÜLAY
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
484
0
FAVORİ
484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Education and Future
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Early Childhood Education Researches
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Etkinliklerinde İç ve Dış Mekân Kullanımına İlişkin Görüşleri ve Uygulamaları
Yazarlar:
Selda ATA DOĞAN
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1108799
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
1
ATIF
1
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Becerileri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hilal KARAKUŞ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1026357
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
1
ATIF
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine ve sınıf içi uygulamalarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Hilal KARAKUŞ
,
Berrin AKMAN
,
Mine DURMUŞOĞLU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.959036
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
753
1
ATIF
1
FAVORİ
753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Bakış Açılarıyla Okul Öncesi Eğitimde Kalite Unsurları: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Abdulhamit KARADEMİR
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.704925
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3246
1
ATIF
0
FAVORİ
3246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin ve Kurum Yöneticilerinin Erken Müdahale Programlarına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Servet KARDEŞ,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.691590
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1815
2
ATIF
0
FAVORİ
1815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğretmen adaylarının, öğretmenlerinin ve öğretim elemanlarının "öğretmenlik uygulaması" sürecinde yaşadıkları zorlukların incelenmesi
Yazarlar:
Esra AKGÜL
,
Fulya EZMECİ
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.701585
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1718
3
ATIF
0
FAVORİ
1718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Oyunlarındaki Akran Etkileşimleri Ve Ortaya Çıkan Sorunlarda Öğretmen Müdahalelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya EZMECİ
, Esra AKGÜL,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.543694
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3018
1
ATIF
0
FAVORİ
3018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gülşah GÜNŞEN
, Gülden UYANIK,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2389
8
ATIF
1
FAVORİ
2389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yazarlar:
Nilüfer KURU
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4287
2
ATIF
0
FAVORİ
4287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet KARDEŞ,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
ATIF
24
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
24
ATIF
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde İlişkiler ve İletişime Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Nurbanu PARPUCU
,
Aslı YILDIRIM POLAT
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.397174
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2043
3
ATIF
1
FAVORİ
2043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Servet KARDEŞ
,
Berrin AKMAN
,
Dila Nur YAZICI
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5735
9
ATIF
0
FAVORİ
5735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Dünya’nın Şekli ve Gece-Gündüz Kavramlarına Yönelik Zihinsel Modelleri
Yazarlar:
Sinem GÜÇHAN ÖZGÜL
,
Berrin AKMAN
,
Mesut SAÇKES
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.379293
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6799
10
ATIF
0
FAVORİ
6799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Berrin AKMAN
,
Elif MERCAN UZUN
,
Dila Nur YAZICI
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305108
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6591
9
ATIF
0
FAVORİ
6591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Otizmli Çocukların Kaynaştırılması Hakkındaki Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Nur YAZICI
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.284253
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29521
8
ATIF
3
FAVORİ
29521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Yer Aldığı Reklamların Çocuklara ve Yetişkinlere Verilen Mesajlar, Roller ve Cinsiyete Yönelik Ayrımcılık Unsurları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya EZMECİ
, Esra Tuğba ÇOBAN SÖYLEMEZ,
Esra Akgül
,
Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi
DOI: 10.16878/gsuilet.324859
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12736
5
ATIF
0
FAVORİ
12736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Öğretmenliği Programına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hatice UYSAL
, Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK,
Necdet TAŞKIN
,
Berrin AKMAN
,
Fatma Çağlayan DİNÇER
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321403
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2537
2
ATIF
0
FAVORİ
2537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yazarlar:
Seda ATA
,
Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1617
1
ATIF
0
FAVORİ
1617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Berrin Akman
,
Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK
,
Şenay Altınkaynak
, H.Gözde Ertürk, H.gözde ERTÜRK KARA, Şadiye Can Gül
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uuefd.49876
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4534
10
ATIF
1
FAVORİ
4534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat