Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

Babalık Rolü ve Babalık Rolü Algısı

Yıl 2017, Cilt: 2 Sayı: 2, 1 - 10, 12.10.2017

Öz



Aile, insan yaşamının en
temel alanlarındandır. Babalar da bu alanda vazgeçilmezdir. Babalar,
çocuklarının gelişiminde, sağlıklı aile ilişkilerinde, sağlıklı toplumda önemli
rol oynarlar. Bu nedenledir ki, babaların rolünün tanımlanması ve babalık
rolünün kişiler tarafından nasıl algılandığı önemlidir. Ancak ilgili alan
yazında babalar hakkında yapılan çalışmalar oldukça sınırlıdır. Toplumsal
değişme süresi ile babaların aile içindeki ve toplumdaki rolünde yaşanan
değişimler, son dönemlerde bu konuda daha fazla çalışma alanı oluştursalar da,
daha fazla çalışmaya gereksinim vardır. Bu çalışmada ilgili alan yazından yola
çıkarak, babalık rolü, babalık rolü algısı, babalık rolünün tarihsel süreçte
değişimi ve farklı kültürlerde babalık rolü algısı konularına yer vermek
amaçlanmıştır.




Kaynakça

  • Anlıak, Ş. (2004). Okulöncesi dönemde çocuğun yaşamında baba ve erkek öğretmenin rolü ve önemi. Ege Eğitim Dergisi, 5(1).
  • Aydın Kılıç, Z.N. (2016). Ankara - Trabzon- Erzurum örnekleminde babanın çocuğun hayatına katılımı ve baba-çocuk ilişkisinin incelenmesi. Gazi Üniversitesi Yüksek Lisans Tezi.
  • Aytekin, Ç. Artan, İ. Kangal, S. B.Çalışandemir, F.veÖzkızıklı, S. (2017). Çocukların anne-babalarına yönelik algılarının incelenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(38), 168-188.
  • Bawadi, A.H. Qandil, A.M. Al-Hamdan, Z.M. andMahallawi, H. H. (2015). The role of fathersduringpregnancy: A qualitativeexploration of arabicfathers’ beliefs.Midwifery 32. 75-80
  • Beyazıt, U.ve Mağden, D.(2015). Üniversitede öğrenim gören erkek öğrencilerde aşırı cinsiyet ideolojisi ve babalık rolü algısı arasındaki ilişkinin incelenmesi.Sosyal Bilimler Dergisi/Journal of SocialSciences. 7(3).
  • Bride, Brown, Bost, Shin, Vaughn ve Korth (2005). Paternalıdentity, maternalgatekeeping, andfatherınvolvement. FamilyRelations. 54.s 360–372.
  • Erden, Ş.Baba çocuk ilişkisi. http://anaokulu.cu.edu.tr/__/file/10_BABA_VE_COCUK_ILISKISI.pdf
  • Ergin, A. ve Özdilek, R. (2014).Değişen Babalık Rolü ve Erkek Sağlığına Etkileri. Hemşirelikte Eğitim Ve Araştırma Dergisi. 11 (1): 3-8
  • Garfield, C. F. andChung, P. J. (2006). A qualitativestudy of earlydifferences in fathers’ expectations of theirchildcareresponsibilities. AmbulatoryPediatrics.6(4), 215-220.
  • Goldman, J. D. Ve Goldman, R. J. (1983). Children'sperceptions of parentsandtheirroles: A cross-nationalstudy in Australia, England, NorthAmerica, andSwedenSexRoles. 9(7), 791-812.
  • Gültekin Akduman, G. ve Türkoğlu, D. (2013). Okul öncesi dönem çocuğu olan babaların babalık rollerini algılamaları ile çocuklarının davranış problemleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Uluslar Arası Hakemli Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi, 1(1), 1-17
  • Harkness, S. veSuper, C.M. ( 1992). Theculturalfoundations of father’s role: evidencefrom Kenya andThe United States. Father-childrelations: Culturalandbiosocialcontexts.
  • Hossain, Z.Roopnarine, J. L.Masud, J.Muhamed, A. A. H.Baharudin, R., Abdullah, R., andJuhari, R. (2005). Mothers' andfathers' childcareinvolvementwithyoungchildren in ruralfamilies in Malaysia. International Journal of Psychology. 40(6), 385-394.
  • İnci, M. A. ve Deniz, Ü. (2015). Baba Tutumları ile Çocuğun Yaşı, Cinsiyeti, Doğum Sırası ve Kardeş Sayısı Değişkenleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 7(14).
  • Ishii Kuntz, M. (1994).Paternalinvolvementandperceptiontowardfathers' roles: A comparisonbetween Japan andthe United States. Journal of FamilyIssues. 15(1), 30-48.
  • Kavut,S. (2015). Çocuğun Kişiler Arası İletişim Becerilerinin Geliştirilmesinde Ailenin Rolü. Türkiye Lisansüstü Çalışmaları Kongresi - Sosyoloji Bildirileri Kitabı.4(1). S. 77
  • Koçak, A.A. (2004). Evaluatıonreportof thefathersupport program.http://www.acev.org/docs/raporlar/evaluation_reportofthe_father-support-program.pdf?sfvrsn=2
  • Kök, E. E. veÜnal, F.(2015). 0-6 Yaş Çocuğu Olan Ebeveynlerin Babalık Rolüne İlişkin Görüşleri.International Journal of SocialSciencesandEducationResearch. 1 (4) . Kuzucu, Y. (2011). Değişen babalık rolü ve çocuk gelişimine etkisi. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 4(35), 79-89.
  • Lamb, M. E. (1975). Fathers: Forgottencontributorstochilddevelopment. Human development, 18(4), 245-266.
  • Lamb, M. E. (1987). The father's role. University of Utah: Lawrence ErlbaumAssoc.
  • Lamb, M. E. (Ed.). (2004). The role of the father in child development. John Wiley and Sons.
  • Lewis, C., and Lamb, M. E. (2003). Fathers’ influences on children’s development: The evidence from two-parent families. European journal of psychology of education, 18(2), 211-228.
  • Minton, C.,andPasley, K. (1996). Fathers' parenting role identity and father involvement a comparison of nondivorced and divorced, nonresident fathers.Journal of Family Issues.17(1), 26-45.
  • Öngider, N. (2013). Anne-baba ileokulöncesiçocukarasındakiilişki.PsikiyatrideGüncelYaklaşımlar.5(4):420-440
  • Özkan, H., Çelebioğlu, A., Üst, Z. D., ve KuruDirek, F.(2016). Doğum sonu dönemde babaların ebeveynlik davranışlarının incelenmesi.İzmir Dr. Behçet Uz Çocuk Hast. Dergisi.6(3):191-196
  • Özkardeş, O. G. ve Arkonaç, S. (1998). İki farklı eğitim düzeyinde baba olma algısı. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 10(10), 253-263.
  • Postman, N. (1995). Çocukluğun yok oluşu. İmge Kitapevi Yayınları: Ankara.
  • Rustia, J.Abbott, D. A.,Bozett, F. W., andMercer, R. T. (1990). Predictingpaternal role enactment. Western Journal of NursingResearch. 12(2), 145-160.
  • Sary, M. P. andTurnip, S. S. (2015). Attitudedifferencebetweenfathersandmotherstowardfathersınvolvement in childrearingactivitiesamongcoupleswith 0-12 monthsoldbabies. CommunityBasedStudy İn A PrimaryHealthCareSetting. Procedia-SocialAndBehavioralSciences, 190, 92-96.
  • Şahin, S. ve Aral, N. (2012). Aile içi iletişim. Ankara Sağlık Bilimleri Dergisi.1(3), 55-66
  • Şahin, H. veDemiriz, S. (2014). Beş alti yaşinda çocuğu olan babalarin, babalik rolünü algilamalari ile aile katilim çalişmalarini gerçekleştirmeleri arasindaki ilişkinin incelenmesi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 181(181), 273-294.
  • Scarzello, D. Arace, A. andPrino, L. E. (2016). Parentalpractices of Italianmothersandfathersduringearlyinfancy: The role of knowledge about parenting and child development. Infant Behavior and Development. 44, 133-143.
  • Seçer, Z. Çeliköz, N. ve Songül, Y. A. Ş. A. (2007). Bazı kişisel özelliklerine göre okulöncesieğitim kurumlarına devam eden çocukların babalarının babalığa yönelik tutumları. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(18), 425-438.
  • Sımsıkı ve Şendil (2014). Baba katılım ölçeğinin (BAKÖ) geliştirilmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi.13(49). S 104-123
  • Summers, J. A., Raikes, H., Butler, J., Spicer, P., Pan, B., Shaw, S., ...andJohnson, M. K. (1999). Low-income fathers'and mothers'perceptions of the father role: a qualitative study in four early head start communities. Faculty Publications, Department of Child, Youth, and Family Studies.40.
  • Taşkın, N. (2011). Çocukların Gelişiminde Katkıları Unutulanlar: Babalar. Eğitim bir sen dergisi.20. s. 43-47
  • Telli, A. A. ve Özkan, H. (2014). 3-6 yaş grubu çocuğu olan babaların babalık rolü algısı ve etkileyen faktörlerin belirlenmesi. In Sağlık Bilimleri Enstitüsü Ebelik Anabilim Dalı Yüksek Lisans Tezi. Atatürk Üniversitesi Erzurum.
  • Tezel Şahin, F. ve Cevher Kalburan, N. (2014). Türk toplumunda aile-çocuk ilişkilerine genel bir bakış.http://www.ayk.gov.tr/wp-content/uploads/2015/01/TEZEL-%C5%9EAH%C4%B0N-Fatma-CEVHER-Fatma-Nilg%C3%BCn-T%C3%9CRK-TOPLUMUNDA-A%C4%B0LE-%C3%87OCUK-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER%C4%B0NE-GENEL-B%C4%B0R-BAKI%C5%9E.pdf
  • Tezel Şahin, F.(2014). Sosyal değişim sürecinde değişen baba rolü.http://www.ayk.gov.tr/wp-content/uploads/2015/01/TEZEL-%C5%9EAH%C4%B0N-Fatma-SOSYAL-DE%C4%9E%C4%B0%C5%9E%C4%B0M-S%C3%9CREC%C4%B0NDE-DE%C4%9E%C4%B0%C5%9EEN-BABA-ROL%C3%9C.pdf
  • Tezel Şahin, F. ve Cevher Kalburan, N. (2009). Aile eğitim programları ve etkililiği: dünyada neler uygulanıyor? Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.25. s 1-10
  • Tezel Şahin ve Ünver (2005). Okulöncesi eğitim programlarına aile katılımı. Gazi Üniversitesi KastamonuEğitim Dergisi. 13(1).s23-30
  • Tutkun, C.ve Şahin, F. T. (2016). Anne, Baba ve Çocukların Doğal Gözlemleri: Bir Kitapçı Ortamında Anne Çocuk mu? Baba Çocuk mu? Kastamonu Eğitim Dergisi. 24(5), 2293.
  • Türkoğlu, B. Çeliköz, N.ve Uslu, M. (2013). 3-6 yaş aralığında çocuğu olan babaların nitelikli zaman algılarına dair görüşleri.Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi. 2(2).
  • Türkoğlu ve Akduman (2015). Okul öncesi dönem çocuğu olan babaların babalık rolü algısı ile çocuklarının sosyal becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Hüseyin Hüsnü Tekışık Özel Sayısı. 1 (7), s. 223-240
  • Uzun, H. ve Baran,G. (2015). Çocuk ebeveyn ilişki ölçeği’ nin okul öncesi dönemde çocuğu olan babalar için geçerlik ve güvenirlik çalışması. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Ünal, F. ve Kök, E. E. (2015). 0-6 Yaş Çocuğu Olan Ebeveynlerin Babalık Rolüne İlişkin Görüşleri .International Journal Of SocialSciencesAndEducationResearch. 1(4).
  • Zeybekoğlu, Ö. (2013). Günümüzde erkeklerin gözünden babalık ve aile. MediterraneanJournal of Humanities,3(2),297
Yıl 2017, Cilt: 2 Sayı: 2, 1 - 10, 12.10.2017

Öz

Kaynakça

  • Anlıak, Ş. (2004). Okulöncesi dönemde çocuğun yaşamında baba ve erkek öğretmenin rolü ve önemi. Ege Eğitim Dergisi, 5(1).
  • Aydın Kılıç, Z.N. (2016). Ankara - Trabzon- Erzurum örnekleminde babanın çocuğun hayatına katılımı ve baba-çocuk ilişkisinin incelenmesi. Gazi Üniversitesi Yüksek Lisans Tezi.
  • Aytekin, Ç. Artan, İ. Kangal, S. B.Çalışandemir, F.veÖzkızıklı, S. (2017). Çocukların anne-babalarına yönelik algılarının incelenmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(38), 168-188.
  • Bawadi, A.H. Qandil, A.M. Al-Hamdan, Z.M. andMahallawi, H. H. (2015). The role of fathersduringpregnancy: A qualitativeexploration of arabicfathers’ beliefs.Midwifery 32. 75-80
  • Beyazıt, U.ve Mağden, D.(2015). Üniversitede öğrenim gören erkek öğrencilerde aşırı cinsiyet ideolojisi ve babalık rolü algısı arasındaki ilişkinin incelenmesi.Sosyal Bilimler Dergisi/Journal of SocialSciences. 7(3).
  • Bride, Brown, Bost, Shin, Vaughn ve Korth (2005). Paternalıdentity, maternalgatekeeping, andfatherınvolvement. FamilyRelations. 54.s 360–372.
  • Erden, Ş.Baba çocuk ilişkisi. http://anaokulu.cu.edu.tr/__/file/10_BABA_VE_COCUK_ILISKISI.pdf
  • Ergin, A. ve Özdilek, R. (2014).Değişen Babalık Rolü ve Erkek Sağlığına Etkileri. Hemşirelikte Eğitim Ve Araştırma Dergisi. 11 (1): 3-8
  • Garfield, C. F. andChung, P. J. (2006). A qualitativestudy of earlydifferences in fathers’ expectations of theirchildcareresponsibilities. AmbulatoryPediatrics.6(4), 215-220.
  • Goldman, J. D. Ve Goldman, R. J. (1983). Children'sperceptions of parentsandtheirroles: A cross-nationalstudy in Australia, England, NorthAmerica, andSwedenSexRoles. 9(7), 791-812.
  • Gültekin Akduman, G. ve Türkoğlu, D. (2013). Okul öncesi dönem çocuğu olan babaların babalık rollerini algılamaları ile çocuklarının davranış problemleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Uluslar Arası Hakemli Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi, 1(1), 1-17
  • Harkness, S. veSuper, C.M. ( 1992). Theculturalfoundations of father’s role: evidencefrom Kenya andThe United States. Father-childrelations: Culturalandbiosocialcontexts.
  • Hossain, Z.Roopnarine, J. L.Masud, J.Muhamed, A. A. H.Baharudin, R., Abdullah, R., andJuhari, R. (2005). Mothers' andfathers' childcareinvolvementwithyoungchildren in ruralfamilies in Malaysia. International Journal of Psychology. 40(6), 385-394.
  • İnci, M. A. ve Deniz, Ü. (2015). Baba Tutumları ile Çocuğun Yaşı, Cinsiyeti, Doğum Sırası ve Kardeş Sayısı Değişkenleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi, 7(14).
  • Ishii Kuntz, M. (1994).Paternalinvolvementandperceptiontowardfathers' roles: A comparisonbetween Japan andthe United States. Journal of FamilyIssues. 15(1), 30-48.
  • Kavut,S. (2015). Çocuğun Kişiler Arası İletişim Becerilerinin Geliştirilmesinde Ailenin Rolü. Türkiye Lisansüstü Çalışmaları Kongresi - Sosyoloji Bildirileri Kitabı.4(1). S. 77
  • Koçak, A.A. (2004). Evaluatıonreportof thefathersupport program.http://www.acev.org/docs/raporlar/evaluation_reportofthe_father-support-program.pdf?sfvrsn=2
  • Kök, E. E. veÜnal, F.(2015). 0-6 Yaş Çocuğu Olan Ebeveynlerin Babalık Rolüne İlişkin Görüşleri.International Journal of SocialSciencesandEducationResearch. 1 (4) . Kuzucu, Y. (2011). Değişen babalık rolü ve çocuk gelişimine etkisi. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 4(35), 79-89.
  • Lamb, M. E. (1975). Fathers: Forgottencontributorstochilddevelopment. Human development, 18(4), 245-266.
  • Lamb, M. E. (1987). The father's role. University of Utah: Lawrence ErlbaumAssoc.
  • Lamb, M. E. (Ed.). (2004). The role of the father in child development. John Wiley and Sons.
  • Lewis, C., and Lamb, M. E. (2003). Fathers’ influences on children’s development: The evidence from two-parent families. European journal of psychology of education, 18(2), 211-228.
  • Minton, C.,andPasley, K. (1996). Fathers' parenting role identity and father involvement a comparison of nondivorced and divorced, nonresident fathers.Journal of Family Issues.17(1), 26-45.
  • Öngider, N. (2013). Anne-baba ileokulöncesiçocukarasındakiilişki.PsikiyatrideGüncelYaklaşımlar.5(4):420-440
  • Özkan, H., Çelebioğlu, A., Üst, Z. D., ve KuruDirek, F.(2016). Doğum sonu dönemde babaların ebeveynlik davranışlarının incelenmesi.İzmir Dr. Behçet Uz Çocuk Hast. Dergisi.6(3):191-196
  • Özkardeş, O. G. ve Arkonaç, S. (1998). İki farklı eğitim düzeyinde baba olma algısı. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 10(10), 253-263.
  • Postman, N. (1995). Çocukluğun yok oluşu. İmge Kitapevi Yayınları: Ankara.
  • Rustia, J.Abbott, D. A.,Bozett, F. W., andMercer, R. T. (1990). Predictingpaternal role enactment. Western Journal of NursingResearch. 12(2), 145-160.
  • Sary, M. P. andTurnip, S. S. (2015). Attitudedifferencebetweenfathersandmotherstowardfathersınvolvement in childrearingactivitiesamongcoupleswith 0-12 monthsoldbabies. CommunityBasedStudy İn A PrimaryHealthCareSetting. Procedia-SocialAndBehavioralSciences, 190, 92-96.
  • Şahin, S. ve Aral, N. (2012). Aile içi iletişim. Ankara Sağlık Bilimleri Dergisi.1(3), 55-66
  • Şahin, H. veDemiriz, S. (2014). Beş alti yaşinda çocuğu olan babalarin, babalik rolünü algilamalari ile aile katilim çalişmalarini gerçekleştirmeleri arasindaki ilişkinin incelenmesi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 181(181), 273-294.
  • Scarzello, D. Arace, A. andPrino, L. E. (2016). Parentalpractices of Italianmothersandfathersduringearlyinfancy: The role of knowledge about parenting and child development. Infant Behavior and Development. 44, 133-143.
  • Seçer, Z. Çeliköz, N. ve Songül, Y. A. Ş. A. (2007). Bazı kişisel özelliklerine göre okulöncesieğitim kurumlarına devam eden çocukların babalarının babalığa yönelik tutumları. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(18), 425-438.
  • Sımsıkı ve Şendil (2014). Baba katılım ölçeğinin (BAKÖ) geliştirilmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi.13(49). S 104-123
  • Summers, J. A., Raikes, H., Butler, J., Spicer, P., Pan, B., Shaw, S., ...andJohnson, M. K. (1999). Low-income fathers'and mothers'perceptions of the father role: a qualitative study in four early head start communities. Faculty Publications, Department of Child, Youth, and Family Studies.40.
  • Taşkın, N. (2011). Çocukların Gelişiminde Katkıları Unutulanlar: Babalar. Eğitim bir sen dergisi.20. s. 43-47
  • Telli, A. A. ve Özkan, H. (2014). 3-6 yaş grubu çocuğu olan babaların babalık rolü algısı ve etkileyen faktörlerin belirlenmesi. In Sağlık Bilimleri Enstitüsü Ebelik Anabilim Dalı Yüksek Lisans Tezi. Atatürk Üniversitesi Erzurum.
  • Tezel Şahin, F. ve Cevher Kalburan, N. (2014). Türk toplumunda aile-çocuk ilişkilerine genel bir bakış.http://www.ayk.gov.tr/wp-content/uploads/2015/01/TEZEL-%C5%9EAH%C4%B0N-Fatma-CEVHER-Fatma-Nilg%C3%BCn-T%C3%9CRK-TOPLUMUNDA-A%C4%B0LE-%C3%87OCUK-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER%C4%B0NE-GENEL-B%C4%B0R-BAKI%C5%9E.pdf
  • Tezel Şahin, F.(2014). Sosyal değişim sürecinde değişen baba rolü.http://www.ayk.gov.tr/wp-content/uploads/2015/01/TEZEL-%C5%9EAH%C4%B0N-Fatma-SOSYAL-DE%C4%9E%C4%B0%C5%9E%C4%B0M-S%C3%9CREC%C4%B0NDE-DE%C4%9E%C4%B0%C5%9EEN-BABA-ROL%C3%9C.pdf
  • Tezel Şahin, F. ve Cevher Kalburan, N. (2009). Aile eğitim programları ve etkililiği: dünyada neler uygulanıyor? Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.25. s 1-10
  • Tezel Şahin ve Ünver (2005). Okulöncesi eğitim programlarına aile katılımı. Gazi Üniversitesi KastamonuEğitim Dergisi. 13(1).s23-30
  • Tutkun, C.ve Şahin, F. T. (2016). Anne, Baba ve Çocukların Doğal Gözlemleri: Bir Kitapçı Ortamında Anne Çocuk mu? Baba Çocuk mu? Kastamonu Eğitim Dergisi. 24(5), 2293.
  • Türkoğlu, B. Çeliköz, N.ve Uslu, M. (2013). 3-6 yaş aralığında çocuğu olan babaların nitelikli zaman algılarına dair görüşleri.Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi. 2(2).
  • Türkoğlu ve Akduman (2015). Okul öncesi dönem çocuğu olan babaların babalık rolü algısı ile çocuklarının sosyal becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Hüseyin Hüsnü Tekışık Özel Sayısı. 1 (7), s. 223-240
  • Uzun, H. ve Baran,G. (2015). Çocuk ebeveyn ilişki ölçeği’ nin okul öncesi dönemde çocuğu olan babalar için geçerlik ve güvenirlik çalışması. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Ünal, F. ve Kök, E. E. (2015). 0-6 Yaş Çocuğu Olan Ebeveynlerin Babalık Rolüne İlişkin Görüşleri .International Journal Of SocialSciencesAndEducationResearch. 1(4).
  • Zeybekoğlu, Ö. (2013). Günümüzde erkeklerin gözünden babalık ve aile. MediterraneanJournal of Humanities,3(2),297
Toplam 47 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Zerrin Mercan 0000-0002-9263-4363

Fatma Tezel Şahin 0000-0003-2098-2411

Yayımlanma Tarihi 12 Ekim 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Mercan, Z., & Şahin, F. T. (2017). Babalık Rolü ve Babalık Rolü Algısı. Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi, 2(2), 1-10.