Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
İlhan İlter
İlhan İlter
Doç. Dr.
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ
Yayın
30
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
48
TR Dizin Atıf
2
30
Yayın
7
Hakemlik
48
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Coğrafya Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Lisansüstü Eğitim Alma Kararını Yordamada Bilime Bağlılık ve Bilim İnsanı Kimliği Algısı
Yazarlar:
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1189198
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
408
0
ATIF
2
FAVORİ
408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE DAYALI ETKİNLİKLERİN ÖĞRENME SÜRECİNE ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
İlhan İlter
, Çiğdem Ünal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9235
0
ATIF
1
FAVORİ
9235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zayıf Okuyucuların Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesinde Ana Fikir Belirleme Becerisinin Öğretimi
Yazarlar:
Ilhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.315887
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7653
12
ATIF
1
FAVORİ
7653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE OLAN TUTUMLARI
Yazarlar:
İlhan İlter
, Bahadır Köksalan
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
0
ATIF
1
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının İyi Öğretmen Özellikleri Hakkındaki Farkındalıkları
Yazarlar:
İlhan İlter
,
Gökhan Izgar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1039501
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
0
ATIF
1
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Adapting the teacher formative assessment literacy scale into Turkish: Validation and reliability study
Yazarlar:
Kemal İzci
,
İlhan İlter
,
Gökhan Izgar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1343373
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
408
0
FAVORİ
408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Dersini Öğrenme Nedenleri, Öğrenme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunlar ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinden Beklentileri
Yazarlar:
İlhan İlter
,
Yaşar Çimen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1247386
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
519
0
FAVORİ
519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitim Alma Kararını Yordamada Bilime Bağlılık ve Bilim İnsanı Kimliği Algısı
Yazarlar:
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1189198
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
408
2
FAVORİ
408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Performansı Üzerinde Algılanan Öğretmen Destekleyici Davranışların Rolü
Yazarlar:
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1218632
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
311
0
FAVORİ
311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the Scientific Research on Inclusive Education
Yazarlar:
Gökhan Izgar
,
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1185782
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1463
1
FAVORİ
1463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of the Good Teaching Scale into Turkish: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
İlhan İlter
,
Gökhan Izgar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1184754
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
0
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ İNANÇLARI
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
0
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının İyi Öğretmen Özellikleri Hakkındaki Farkındalıkları
Yazarlar:
İlhan İlter
,
Gökhan Izgar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1039501
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
1
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının “İyi Öğretmen” Hakkındaki İnançları
Yazarlar:
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Baskent University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
104
0
FAVORİ
104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde Çok Boyutlu Akademik Motivasyonsuzluğun Akademik Performans Üzerinde Etkisi
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.991683
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
0
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Algılarına Göre İyi Öğretmen Olgusu
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.894865
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İyi Öğretmen Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması Çalışması
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.804391
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
657
0
FAVORİ
657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitime Yönelik Farkındalığın Lisans Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitim Niyetlerine Etkisi
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.814770
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
690
0
FAVORİ
690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Motivasyonsuzluk ile Akademik Başarı Arasındaki İlişki: Ortaokul Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.847145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1272
0
FAVORİ
1272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Kariyer Kararı Öz-Yeterliklerinin Lisansüstü Eğitim Niyetlerine Etkisi
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1443
0
FAVORİ
1443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Öğrenim Gören Öğretmenlerin Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2008
0
FAVORİ
2008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Not Alma Öğretiminin Metin Hatırlamaya Etkisi
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.692783
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1444
0
FAVORİ
1444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Başarı, Lisansüstü Eğitim Farkındalığı ve Lisansüstü Eğitim Niyeti Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.582502
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1429
0
FAVORİ
1429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Motivasyonsuzluk Ölçeği’ nin Türk Kültürüne Uyarlanması ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.459675
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1554
0
FAVORİ
1554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zayıf Okuyucuların Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesinde Ana Fikir Belirleme Becerisinin Öğretimi
Yazarlar:
Ilhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.315887
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7653
1
FAVORİ
7653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Günümüz Sınıflarında Sosyal Bilgilerin Öğretimi: Öğretmenlerin Yöntemleri ve Pedagojik Uygulamaları
Yazarlar:
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.338520
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11783
0
FAVORİ
11783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Birleştirilmiş Sınıf Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.53507
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
956
0
FAVORİ
956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgilerde Kelime Hazinesinin Geliştirilmesinde Frayer Modelinin Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.55440
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1364
0
FAVORİ
1364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE DAYALI ETKİNLİKLERİN ÖĞRENME SÜRECİNE ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
İlhan İlter
, Çiğdem Ünal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9235
1
FAVORİ
9235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KIRSAL KESİMDE İKAMET EDEN LİSANS ÖĞRENCİLERİN ŞEHİR ALGILARI: NİTEL BİR ANALİZ Perceptions of Undergraduate Students Residing in Rural Areas City: A Qualitative Analysis
Yazarlar: Çiğdem Ünal,
İlhan İlter
, Bayram Yılar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2001
0
FAVORİ
2001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA DOĞAL AFETLER
Yazarlar:
Yavuz Değirmenci
,
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
47452
0
FAVORİ
47452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM PSİKOLOJİSİ DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1693
0
FAVORİ
1693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE OLAN TUTUMLARI
Yazarlar:
İlhan İlter
, Bahadır Köksalan
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
1
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitime Olan Tutumları (Fırat, Erzincan ve İnönü Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği ABD Örneği)
Yazarlar: Çiğdem Ünal,
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1629
0
FAVORİ
1629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOSYO-KÜLTÜREL ÖZELLİKLERİ VE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM İSTEKLİLİKLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA FIRAT, ERZİNCAN VE İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ABD ÖRNEĞİ
Yazarlar: Bahadır Köksalan,
İlhan İlter
, Erhan Görmez
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
484
0
FAVORİ
484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Baskent University Journal of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Doğu Coğrafya Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Marmara Coğrafya Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Analysis of the Scientific Research on Inclusive Education
Yazarlar:
Gökhan Izgar
,
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1185782
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1463
2
ATIF
1
FAVORİ
1463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinde Çok Boyutlu Akademik Motivasyonsuzluğun Akademik Performans Üzerinde Etkisi
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.991683
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
1
ATIF
0
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Algılarına Göre İyi Öğretmen Olgusu
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.894865
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
1
ATIF
0
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İyi Öğretmen Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması Çalışması
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.804391
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
657
2
ATIF
0
FAVORİ
657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitime Yönelik Farkındalığın Lisans Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitim Niyetlerine Etkisi
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.814770
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
690
3
ATIF
0
FAVORİ
690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Motivasyonsuzluk ile Akademik Başarı Arasındaki İlişki: Ortaokul Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.847145
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1272
4
ATIF
0
FAVORİ
1272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Başarı, Lisansüstü Eğitim Farkındalığı ve Lisansüstü Eğitim Niyeti Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.582502
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1429
8
ATIF
0
FAVORİ
1429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Motivasyonsuzluk Ölçeği’ nin Türk Kültürüne Uyarlanması ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.459675
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1554
6
ATIF
0
FAVORİ
1554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zayıf Okuyucuların Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesinde Ana Fikir Belirleme Becerisinin Öğretimi
Yazarlar:
Ilhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.315887
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7653
12
ATIF
1
FAVORİ
7653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Günümüz Sınıflarında Sosyal Bilgilerin Öğretimi: Öğretmenlerin Yöntemleri ve Pedagojik Uygulamaları
Yazarlar:
İlhan İlter
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.338520
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11783
4
ATIF
0
FAVORİ
11783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Birleştirilmiş Sınıf Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.53507
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
956
3
ATIF
0
FAVORİ
956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgilerde Kelime Hazinesinin Geliştirilmesinde Frayer Modelinin Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
İlhan Ilter
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.55440
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1364
2
ATIF
0
FAVORİ
1364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat