avatar
Murat Tuncer Prof. Dr. Fırat Üniversitesi
Yayın 45 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 32 TR Dizin Atıf 12
45 Yayın
21 Hakemlik
32 CrossRef Atıf
12 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Program Tasarımı Öğrenme Kuramları Hizmetiçi Eğitim Eğitimde Hazırbulunuşluluk Öğretim Kuramları Yetişkin Eğitimi Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri Eğitimin Psikolojik Temelleri Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer) Öğrenme Bilimleri

Biyografi

1975 yılında Elazığ’da doğdu. 2001 yılında Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri alanında başlamış olduğu lisansüstü eğitimini 2007 yılında doktora derecesi ile tamamladı. Lisansüstü tezlerinde meslek standartları, mesleki ve teknik eğitimde uzaktan eğitim konularını çalıştı. 2007 yılında Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri ve 2009-2014 yılları arasında ise Fırat Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri bölümlerinde yardımcı doçent doktor olarak çalıştı. 2014 yılında öğretmen yetiştirme alanında doçent unvanı alarak Fırat Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri bölümü Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim dalında çalışmaya devam etti. Aynı anabilim dalına 2020 yılında profesör olarak atandı. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi ve Fırat Üniversitesi bünyesinde dekan yardımcılığı, sürekli eğitim merkezi müdürlüğü, anabilim dalı başkanlığı, bölüm başkan yardımcılığı, enstitü müdür yardımcılığı gibi idari görevlerde bulundu. 2017 yılında Eğitim Yansımaları adıyla bilimsel bir dergi kurdu. Çok sayıda lisansüstü tez yöneten Tuncer’in makale, kitap editörlüğü, bilimsel kitapta bölüm yazarlığı, kongre ve sempozyum bildirileri bulunmaktadır. Bu çalışmalarının yanı sıra bazı sivil toplum örgütleri tarafından yayımlanan dergilerde güncel konulara ilişkin yazıları yayımlanmıştır. İngilizce bilmekte olan Tuncer, evli ve iki çocuk babasıdır.             

Kurum

Fırat Üniversitesi

Popüler Yayınları

3

2

3594

0

1

1053

0

1

1515

Öğrenme Stiline Dayalı Eğitimin Akademik Başarıya Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.695452
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2184

1

1

2184

Bilişsel Esneklik ve Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki
DOI: 10.32709/akusosbil.903722
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 996

2

1

996

Yayınlar

0

112

0

328

0

340

Yabancı Dilde Kaygı: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1233586
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 392

1

392

0

378

0

453

Bilişsel Esneklik ve Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki
DOI: 10.32709/akusosbil.903722
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 996

1

996

0

742

0

1240

Öğrenme Stiline Dayalı Eğitimin Akademik Başarıya Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.695452
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2184

1

2184

0

1019

Examination of Anxiety and Attitude Towards English Course
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 298

0

298

Yabancı Dile Yönelik Kaygı, Özyeterlik ve Tutum Arasındaki ilişkiler
DOI: 10.33907/turkjes.567044
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1622

0

1622

0

651

2

3594

0

1092

1

1515

0

2650

Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumların Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0301.24.38
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2114

0

2114

0

1988

Hazırlık Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Tuncer , Mehmet Temur
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 471

0

471

0

1977

0

30

0

1935

0

1643

0

2674

1

1053

0

9048

0

532

Öğretmen adaylarının üst biliş düşünme becerileri açısından değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181069
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3405

0

3405

Proje Tabanlı Sanal Öğrenme Yeterlikleri (PTSÖY) Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar: Murat Tuncer , Ömer Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2013 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 556

0

556

ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDAKİ DERSLİKLERİN FİZİKSEL ÖZELLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Murat Tuncer , Kürşat Balcı, Ender Özeren
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 234

0

234

0

2488

0

1532

Yayınlar

1

0

378

Bilişsel Esneklik ve Öz Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki
DOI: 10.32709/akusosbil.903722
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 996

2

1

996

3

0

1240

Öğrenme Stiline Dayalı Eğitimin Akademik Başarıya Etkisi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.695452
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2184

1

1

2184

Yabancı Dile Yönelik Kaygı, Özyeterlik ve Tutum Arasındaki ilişkiler
DOI: 10.33907/turkjes.567044
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1622

3

0

1622

1

0

651

3

2

3594

4

0

1092

Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumların Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0301.24.38
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2114

2

0

2114

2

0

6523

4

0

1977

Öğretmen adaylarının üst biliş düşünme becerileri açısından değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2013 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181069
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3405

4

0

3405

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.