avatar
Oktay Cem Adıgüzel Prof. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 20 TR Dizin Atıf 2
14 Yayın
4 Hakemlik
20 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yayın Bilgisi: 2023 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 262

0

1

262

Yayınlar

Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yayın Bilgisi: 2023 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 262

1

262

Hammond’s Evaluation Model
DOI: 10.48146/odusobiad.1160173
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1033

0

1033

Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
DOI: 10.34056/aujef.999650
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5208

0

5208

0

965

0

1707

0

1078

Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
DOI: 10.18037/ausbd.417424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5640

0

5640

0

4544

0

1770

Yayınlar

Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
DOI: 10.34056/aujef.999650
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5208

1

0

5208

1

0

880

2

0

965

1

0

1707

3

0

1322

Öğretmen Adaylarının Olası Benlikleri, Öz-Yeterlik İnançları ve Öğretmenliğe İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Seray Tatlı Dalioğlu, Oktay Cem Adıgüzel
DOI: 10.17860/mersinefd.336737
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1078

4

0

1078

Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
DOI: 10.18037/ausbd.417424
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5640

3

0

5640

4

0

1770

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.