Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Şefika Sümeyye Çam
Şefika Sümeyye Çam
Dr. Öğr. Üyesi
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
30
7
Yayın
9
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
0000-0001-9360-0758
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
“Aktif Öğretim Yöntemleri” Kaynağı Olarak Filmler
Yazarlar:
Şefika Sümeyye Çam
,
Ahmet Aykan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1353480
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fenomenolojik Bakış Açısıyla Başarı ve Motivasyon Temalı Film Analizlerinin Mesleki Gelişime Katkısı
Yazarlar:
Şefika Sümeyye Çam
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1288037
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımını Uygulama ve Buna İlişkin Yetkinlik Düzeyleri
Yazarlar:
Şefika Sümeyye Çam
,
Mehmet Bahaddin Acat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1924
0
FAVORİ
1924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanları için Aktif Öğrenme Uygulamaları Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Elif İlhan
,
Şefika Sümeyye Çam
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1217080
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
638
0
FAVORİ
638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The History of Turkish Education Course Based on Technopedagogical Education: An Action Research
Yazarlar:
Şefika Çam
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.51.8.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
0
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretimde Öğrencilerin Akademik, Sosyal ve Kültürel Faaliyetlere Etkin Katılımı.
Yazarlar:
Elif İlhan
,
Şefika Sümeyye Çam
,
Zekeriya Çam
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2710
0
FAVORİ
2710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü öğrencilerinin lisansüstü eğitimi almaya ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Sevilay Aydemir
,
Şefika Çam
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.00354
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3339
0
FAVORİ
3339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Fenomenolojik Bakış Açısıyla Başarı ve Motivasyon Temalı Film Analizlerinin Mesleki Gelişime Katkısı
Yazarlar:
Şefika Sümeyye Çam
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1288037
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
1
ATIF
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanları için Aktif Öğrenme Uygulamaları Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Elif İlhan
,
Şefika Sümeyye Çam
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1217080
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
638
3
ATIF
0
FAVORİ
638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü öğrencilerinin lisansüstü eğitimi almaya ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Sevilay Aydemir
,
Şefika Çam
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.00354
ATIF
26
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3339
26
ATIF
0
FAVORİ
3339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat